Property management

A létesítménygazdálkodás a legkomplexebb tevékenységünk, kiterjed az összes tervezési területre, a szervezetre, a gazdaságosság vizsgálatára, a szervezeti menedzsmentre, az ingatlanvásárlásra és -értékesítésre, a beruházás irányítására, a biztonsági és életvédelmi szolgáltatásokra, átalakításokra, a munkahelyek installációjára, az adminisztrációra, a működtetésre és a telekommunikációra. A Facility Managementünk alapvetően befolyásolja az adott szervezet működését, az ott dolgozók közérzetét és a termelés hatékonyságát.

Cégünk mindig a Vevő igényeiből és még esetlegesen fel nem ismert szükségleteiből állítja össze az ár-értékarányban optimalizált megoldásait.

Könyvelés

a kettős könyvvitel szabályai
szerint

Bérszámfejtés

a munkabérek, adók
és járulékok kiszámításához

Beszámoló készítés

éves, vagy egyszerűsített éves
formában

Adózás

SZJA, ÁFA, TAO, IPA, reklámadó
szabályoknak megfelelően

Kérjen ajánlatot

forduljon hozzánk bizalommal